Livstecken

Ja, inte för att jag tror att någon fortfarande läser här, men nu är det dags att göra ett inlägg för att se om det går att skaka liv i den här bloggen igen. Senaste inlägget ”Hoppfull” gjorde jag för över åtta månader sedan (tror jag) och sedan har bloggen legat i träda.

Jag har inte hoppat på fotoutmaningen 365 foton 2016. Två misslyckade försök är två för många. Jag inser att ett tredje försök skulle ge samma resultat. Därför besparar jag mig den stress det skulle ge mig att försöka hinna med även den utmaningen. Att få ihop jobb och vardag med två barn är en utmaning i sig.

Så nu får vi väl se om det blir något mer inlägg här inom kort. Eller om det dröjer åtta månader till. På återseende snart. Eller i oktober.

Om karinmalm

En helt vanlig människa, kvinna, maka, mor och statsanställd.
Det här inlägget postades i Blandat, Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Livstecken

  1. Karin Wallén beckius skriver:

    Hej Fiffi!
    Jag brukar titta in här ibland och tycker det är roligt att få liten inblick i er vardag!
    Hoppas det är bra med er alla 4!
    Kram Karin w

Kommentera

