Jaha, nähä…

Det gick visst över ett år då. Att säga att jag har en blogg känns nästan lite pinsamt. Ska inte en blogg vara hyfsat väluppdaterad, men något inlägg i veckan åtminstone? Det lever jag ju inte direkt upp till. Och det kommer jag nog inte att göra i fortsättningen heller.

Men.

Nu kanske jag ska börja om på nytt. Mina fina vänner H och H (ni vet vilka ni är ;-)) har fått in mig på bättre tankar igen. Och jag tyckte ju om att blogga. När tiden fanns. Även om det bara är för mitt eget höga nöjes skull. Den kan ju få bli som ett klotterplank att skriva lite diverse tankar och betraktelser på.

Så nu kommer ytterligare ett livstecken från mig.

För eventuella följare som fortfarande läser här så kommer statusen i livet i korthet nu.

Fortfarande gift med mannen i mitt liv (10,5 år sedan löftena avgavs). Två barn – och inga fler planeras. Två katter, Fräs och Elvis – kommer att synas lite här på bloggen hoppas jag. Tyvärr har Pelle kanin hoppat vidare till nästa dimension av existens då han hade medfött hjärtfel och somnade in den 30 mars – sörjd och saknad. Fortfarande statsanställd biolog som jobbar i skogen. Spelar fiol på min egentid. Lagar mycket mat. Bor kvar i byn och kämpar på med vardag, jobb och föräldraskap.

Men nu är det vår! Äntligen! Och för att fira det kommer här en liten bild rakt upp i bokskogens krontak.

Om karinmalm

En helt vanlig människa, kvinna, maka, mor och statsanställd.
Det här inlägget postades i Blandat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Jaha, nähä…

  1. hellutt skriver:

    Kul att se att vi kan inspirera varandra till storverk ❤️

Kommentera

